TALDEA
ELKARRIZKETA GIDOIA
I- ADINGABEEN ZENTROKO
TALDEA
•
Buruko nahasmenduek jardun klinikoan duten
presentzia erlatiboa zein den jakitea eta, testuinguru
horretan, egungo sistemaren indarguneak eta hobetu
beharrekoak zein diren.
•
Profesionalen eta erakundeen arteko koordinazio
maila zehaztea.
•
Buruko nahasmenduen diagnostikoan eta
tratamenduan erabili ohi diren jardunen arrakasta
edo eraginkortasun maila zein den jakitea.
II- ESPETXEETAKO TALDE
TEKNIKOA
•
Buruko nahasmenduaren presentziak lan edo
eraginpeko arloaren garapenean duen eragina zein
den jakitea.
•
Buruko nahasmendua duten banakoen beharren
(
arreta jasotzen dutenak ez jasotzen ez dutenak)
irudipena zein den jakitea.
•
Buruko nahasmenduarekin maiz lotutako kasuen
egoera zein den jakitea. Segurtasun neurriak
betetzea, salbuestekoak erabiltzea.
III- TALDE
TERAPEUTIKOA
•
Buruko nahasmenduek jardun klinikoan duten
presentzia erlatiboa zein den jakitea eta, testuinguru
horretan, egungo sistemaren indarguneak eta hobetu
beharrekoak zein diren.
•
Profesionalen eta erakundeen arteko koordinazio
maila zehaztea.
•
Buruko nahasmenduen diagnostikoan eta
tratamenduan erabili ohi diren jardunen arrakasta
edo eraginkortasun maila zein den jakitea.
IV- FUNTZIONARIO
TALDEA
•
Buruko nahasmenduaren diagnostikoa eremu ez
sanitariotik harago doan jakitea.
•
Buruko nahasmenduaren presentziak lan edo
eraginpeko arloaren garapenean duen eragina zein
den jakitea.
•
Buruko nahasmendua duten banakoek dituzten
beharren (arreta jasotzen dutenak ez jasotzen ez
dutenak) irudipena zein den jakitea.
V- PRESO TALDEA
•
Buruko nahasmenduaren kontzeptuari buruzko iritzia
eta espetxeetan duen lehentasuna zein den jakitea.
•
Buruko nahasmenduaren arretari buruzko iritzia zen
den jakitea, toxikomaniei buruzkoa barne.
4.4.
Taldeen garapena
Zentroetako zuzendariek proposaturiko kokapenean gara-
tu ziren taldeak, erraztasun edo komenigarritasun handia-
goaren arabera; izan ere, ez dago zentroen arteko trukerako
bileren gaineko kulturarik.
Bilkurak grabatzeko baimena eskatu zitzaien partaideei. Be-
ren beregi kontrataturiko profesional batek egin zuen bilkura
bakoitzaren ondorengo transkripzioa; pertsona horrek ez du
parte hartu azterlanaren gainerako ezein fasetan. Taldeak
zuzentzeko pertsonak aztertu zuen transkripzioko dokumen-
tuek dakarten informazioa, eta ondoren txosten hau egite-
ko ardura izan duen taldeko gainerako kideekin eztabaidatu
zen.
120
minutukoa izan zen talde bakoitza, eta hasieran, azter-
lanaren jatorria eta helburuak azaldu zizkien taldeko gidari
talde bakoitzean parte hartu zuten kide guztiei, baita jarraitu
beharreko metodologia eta bertan emango diren iritzien gai-
neko anonimotasunari eta isilekotasunari eusteko konpromi-
soa ere.
Azkenean, ondoren azalduko diren partaideen eta kronogra-
maren arabera garatu ziren taldeak. Guztira 30 pertsonak
hartu zuten parte taldeetan (24 gizonezkok eta 6 emakumez
kok). Taldeen osaera diseinuan proposaturiko eskemari
zehazki egokitu ez bazitzaion ere, partaideak aukeratzeko
irizpideei erantzuten die profesionalen lurraldeetako ordez
karitzari eta profilen aldetik.
TALDE FOKALA
Data
Tokia
Partaideak
I- ADINGABEEN ZENTROKO TALDEA
2011-02-28
Zumarraga Z.
Zentroko arduraduna, hezkuntza arduraduna, bi psikologo eta bi gizarte
langile
II- ESPETXEETAKO TALDE TEKNIKOA
2011-03-01
Basauriko E.
Hiru zentroetako zuzendariak, gizarte langile bat, tratamenduko
zuzendariordea, jurista bat
III- TALDE TERAPEUTIKOA
2011-03-01
Basauriko E.
Hiru mediku, erizaintzako unibertsitate diplomaduna, tratamenduko
zuzendariorde bat
IV- FUNTZIONARIO TALDEA
2011-03-08
Langraizeko E.
Langraizeko hiru funtzionario, bi Martutenekoak eta bi Basaurikoak
(
barne ministerioko lau funtzionario eta hiru zerbitzuburu)
V- PRESO TALDEA
2011-03-08
Langraizeko E.
Sei preso
53
A
skatasunik
gabe
dauden
pertsonen
buruko
osasunari
EAE
n
emandako
arreta
soziosanitarioa
VII
4 .
L a n d a - a z t e r l a n a r e n l e h e n fa s e a
Aurrekoa ikusi