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Una escuela sin fronteras. La enseñanza del alumnado inmigrante en Álava
Presentación del Informe extraordinario Convivencia y conflictos en los centros educativos ante la Comisión de Derechos Humanos y Solicitudes Ciudadanas del Parlamento Vasco
Presentación del Informe extraordinario Convivencia y conflictos en los centros educativos ante la Comisión de Derechos Humanos y Solicitudes Ciudadanas del Parlamento Vasco
Ararteko erakundeak egindako Bizikidetza eta gatazkak Ikastetxeetanezohizko txostenaren aurkezpena Giza Eskubideen eta Herritarren Eskaeren Legebiltzar Batzordean
Ararteko erakundeak egindako Bizikidetza eta gatazkak Ikastetxeetanezohizko txostenaren aurkezpena Giza Eskubideen eta Herritarren Eskaeren Legebiltzar Batzordean
Convivencia y conflictos en los centros educativos
Resolución 2015R-406-15 del Ararteko, de 14 de mayo de 2015
recomienda al Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura que reconozca la puntuación del apartado del baremo relativo a la concurrencia de discapacidad a un menor participante en el pro
Arartekoaren 2015R-406-15 Ebazpena, 2015eko maiatzaren 14koa
Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailari gomendatzen zaio ezgaitasunaren gaineko baremoaren ataleko puntuazioa aitor diezaion datorren 2015-2016 ikasturterako ikasleak ona
Resolución 2015R-1652-14 del Ararteko, de 29 de abril de 2015
recomienda al Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura que revise sus criterios de actuación en supuestos de pérdida del derecho a la evaluación continua debido a la reiteración de fa
Arartekoaren 2015R-1652-14 Ebazpena, 2015eko apirilaren 29koa
Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailari gomendatzen zaio berriz azter ditzan jardun-irizpideak, justifikatu gabeko bertaratze-hutsegite ugari izateagatik etengabeko ebaluazioa izateko eskubi