Document Search
Filtros
- (-) Public administration (20)
- (-) ICT (8)
- (-) Older persons (4)
- Transparency (18)
- Housing (16)
- Environment (12)
- International (8)
- Gender equality (8)
- Ombudsperson (8)
- Children and young people (6)
- Social inclusion (4)
- Human Rights (4)
- LGTBI+ (4)
- Economic activities (4)
- Public works (4)
- Linguistic rights (2)
- Education (2)
- Justice (2)
- Transport (2)
- Health (2)
- Persons with disabilities (2)
- Prisoners (2)
- Migrants (2)
- Public security (2)
- Possession and protection of animals (2)
- Families (2)
Informe extraordinario: "Atención a personas mayores en la CAPV: servicio de asistencia domiciliaria, centros de día y centros residenciales"
La actual distribución competencial en materia de atención social a las personas mayores ha propiciado el desarrollo de tres sistemas distintos de protección pública liderados por cada una de las t...
"Pertsona nagusiei emandako arreta EAEn: etxeko laguntza, eguneko zentroak eta egoitza-zentroak" TXOSTEN BEREZIA
Adinekoei eskaintzen zaien gizarte-arretaren arloan, egungo eskumen-banaketak babes publikoko hiru sistema ezberdin garatzea ahalbidetu du. Hiru aldundietako bakoitzak bere sistema zuzentzen du eta an...
Arartekoaren gomendioari jarraiki, Getxoko Udalak aurretiaz hitzordua eskatzeko betebeharra kendu du herritarrak artatzeko bulegoetan aurrez aurreko arreta emateko
Arartekoak bi kexa izapidetu zituen, Getxoko Udaleko herritarrak artatzeko bulegoetan arazoak baitzeuden administrazio-izapide batzuk egiteko. Bi kasuetan, udalak herritarrei adierazi zien aldez aurre...
Siguiendo las recomendaciones del Ararteko, el Ayuntamiento de Getxo elimina la obligatoriedad de la cita previa para atender presencialmente en las oficinas de atención ciudadana
El Ararteko tramitó dos quejas motivadas en la dificultad para realizar trámites administrativos en las oficinas de atención ciudadana (OAC) del Ayuntamiento de Getxo. En ambos casos el ayuntamiento r...
Arartekoaren gomendioa betez, Barakaldoko Udalak aurrez aurre erantzungo die pertsona juridikoek egindako kexei, kontsultei, abisuei eta administrazioa hobetzeko iradokizunei, herritarrak artatzeko bulegoetan
Herritar batek Arartekoari adierazi zion ez zegoela pozik, ezin baitzuen aurrez aurre izapidetu Gurutzetako Familien Elkartearen izenean eta hura ordezkatuz egindako kexa bat. Kexa aztertu ondoren,...
Siguiendo la recomendación del Ararteko, el Ayuntamiento de Barakaldo atenderá de forma presencial en las oficinas de atención ciudadana las quejas, consultas, avisos y sugerencias de mejora de la administración presentadas por las personas jurídicas
Un ciudadano planteó al Ararteko su descontento por la falta de atención presencial para tramitar una queja presentada en nombre y representación de la Asociación de Familias de Cruces. Tras analiz...
El Departamento de Cuidados y Políticas Sociales de la Diputación Foral de Gipuzkoa admitirá las solicitudes presentadas a través del registro electrónico general
El Ararteko admitió a trámite una queja en la que un ciudadano mostraba su disconformidad con el rechazo de la Diputación Foral de Gipuzkoa a dos solicitudes presentadas a través del registro electrón...
Gipuzkoako Foru Aldundiko Zainketetako eta Gizarte Politiketako Departamentuak onartu egingo ditu erregistro elektroniko orokorraren bidez aurkeztutako eskaerak
Kexagileak, bere aitaren ordezkari gisa, desgaitasuna eta mendekotasuna baloratzeko eskaerak egin zituen, eta beharrezko formularioak eta agiriak erantsi zituen, aldundiak informatzeko duen web orrian...