Resolución del Ararteko de 18 de julio de 2013
concluye la actuación relativa a las quejas presentadas por los usuarios y usuarias del sistema de transporte público de Vitoria-Gasteiz con motivo de las falta de información sobre la caducidad de la
concluye la actuación relativa a las quejas presentadas por los usuarios y usuarias del sistema de transporte público de Vitoria-Gasteiz con motivo de las falta de información sobre la caducidad de la
Gasteizko garraio publikoko sistemaren erabiltzaileek BAT txartelaren iraungitasunari buruzko informaziorik eza dela-eta aurkeztu dituzten kexen gaineko jarduketa bukatutzat eman duena.
RECOMENDACIÓN GENERAL Las administraciones responsables de los distintos servicios públicos que intervienen en los accidentes deben establecer los mecanismos de coordinación necesarios para garanti...
GOMENDIO OROKORRA Istripuetan esku hartzen duten zerbitzu publiko ezberdinetako administrazio arduradunek beharrezkoak diren koordinazio mekanismoak ezarri behar dituzte istripu horietan zauritu diren...
Un ciudadano presentó una queja por problemas para tramitar la solicitud de subvenciones destinadas a personas físicas usuarias de las infraestructuras viarias sometidas a peaje de titularidad de la D...
Herritar batek kexa egin zuen, arazoak izan baititu bidesaria behar duten Bizkaiko Foru Aldundiaren titulartasuneko bide-azpiegituren erabiltzaileentzako dirulaguntza-eskaerak izapidetzeko orduan, Int...
Un ciudadano presentó una queja en la que mostraba su desacuerdo con la actuación de Bidegi, sociedad adscrita al Departamento de Infraestructuras Viarias de la Diputación Foral de Gipuzkoa, debido a...
Herritar batek kexa egin zuen, ez baitzegoen ados Bidegiren jarduerarekin. Bidegik (Gipuzkoako Foru Aldundiko Bide Azpiegituretako Departamentuari atxikitako sozietatea) ez zuen lotu kexagilearen ibil...